en dag med carro!

awsome morgon! vaknade och klockan stod på 07.09. min buss till jobb gick 6.46. men vaknade ju lagom till nästa så man får ju se det positiva. en timmes sovmorgon satt som gjutet!
har faktiskt jobbat idag på jobbet. det ni. inte alltid det händer. och dessutom slutade jag för en timme sen men vad gör man inte för sin chef som vill ha ett rent golv?
och nu sitter jag ändå kvar för att köa till äckliga vårdscentralen. ja. ska nog slakta min tå på allvar.
på en halvtimme har jag kommit ett nummer närmre. ger snart väldigt mycket upp! men nej, jag vill ha sovmorgon imorgon!
skiter i tåhelvetet och drar till fitness ändå! ska hoppa löpningen dock så den skonas nog ändå lite! har fet träningsverk i benen så det är ändå chill.
sen när blev detta en träningsblogg? nevöörr!
sen blir det bio! yeeee aaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0