Finns alltid där för er <3

en av de bästa svenska diktlåtskrivarna måste vara melissa horn.
man kan inte tycka illa om henne? kunde inte sova inatt och hennes namn ploppade upp i mitt huvud. hade en riktig melissa horn/bon iver-period med sara för två år sen....alla hennes texter har en förmåga att beröra.



Du ville prata häromdagen
och helt plötsligt blev det tyst
jag undrar vad som hände
vi som skrattade nyss

Nu tror du säkert att jag hoppas
på nåt som aldrig ska bli av
men jag har aldrig lyssnat när du lovat
aldrig ställt några krav

Jag kan inte skilja på om jag vill vinna dig
jag kan inte skilja på om jag vill va med dig
jag kan inte skilja på om jag vill bli av med dig
jag kan inte skilja på om jag vill skada dig
men du om nån borde förstå
att man inte gör såhär mot mig

tycker inte om när mina vänner har det jobbigt. finns här alltid! <3

valpvakt på jobb idag. galet söt voffsing. både katter och hundar verkar gilla min famn. de har alltid en tendens att lägga sig där. säkert för att jag älskar dem så mycket! älska.

ikväll ska jag bjuda på min fina sångröst, eller nja.. ska nog bjuda mer på mig själv än en fin stämma. sen blir det utgång efter det. riktigt lockande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0