flodhäst med sillisar! ostabilt!

ojoj! tar tag i mig själv! städat mitt rum för första gången sen jag minns inte ens när! såååå skönt när det är över och ska behålla det såhär. tänker alltid det när jag städat men ja, säger det igen. ska ska ska! åh, finns inte något bättre än en nybäddad säng. fast varje gång jag byter lakan tänker jag "oj, har jag haft näsblod?" nej, jag är inte så smart att jag inser att blodet skulle vara på lakanet då och inte på sängen under lakanet. ni behöver inte fråga, haha. men nä, det är inte blod. bara spår efter en saftig snus på vift. borde köpt sånt överdrag till sängen som alla kloka människor. attans.

ser ut som en frikking flodhäst på nyårsbilderna så det ser vi som motivation till att träna imorgon. typ livrädd för att stå bland krampmännen. kommer säkert banga och fly in på tjejgymmet. men ska försöka stå bland muskelbergen om jag så ska se dum ut medan jag står och lyfter den där stången utan att veta riktigt vad jag håller på med. behöver träningskompis!!! men jag ska klara det! och jag ska se smashing ut på beachen 2011! inga mer flodhästbilder inte! då är det bättre med silikonbröstbilder för det var det ju inte heller någon brist på på fejjan, omg!

nu ska jag hoppa ner i den nybäddade sängen. finns ju inte mycket som klår det.
pusshaj och blåsfisk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0