fuldans is the shit!

gårdagen bestod av städning deluxe och jonglerande!
efter att ha krälat på mattan blev det kvällspromenad med emmalicious i örat.
efter 15 minuters solning hamnade jag på ica, där jag praktiskt taget bor.
i kön ringde manuell och sa att min kära moder gjort reklam för mina mattekunskaper.
oh no tänkte jag! vad händer nu?
på en halvtimme lyckades jag gå hem, dusha bort solariestanken från kropp och hår och gå till bussen.
DET förstår jag inte hur jag lyckades med. eld i rumpan!
så det blev donkanmat och ekvationer! var faktiskt rätt kul. när det inte är ett måste!
sen blev det biltur hem och fuldans på datorn. GALET underhållande!?
lufsar fram som en gnu!
vomiterade lite när klockan ringde imorse för att vårdscentralen skulle terras.
men nu har jag iaf fått tid. ska man åka på pencillinkur mån tro. vill icke. hon i luren sa iaf att man inte gärna opererar för resultatet blir inte bra. nehe? stay away från min tå då säger jag bara!
fuckar ju upp mina planer lite för dagen. knepigt, men det löser sig alltid! 
skulle blivit shopping med sara följt av partaj hos lis kusin som tydligen också bor i stp. stackars kille.
blir till att dansa anabolakycklingdansen med li och carro nästa helg istället.
bara för min dumma fitt-tå.
felåååt emma för mitt språk. skyldig dig 5001 kr nu?

Men jag kan inte dansa
Jag kan inte dansa så fint som du
Nej jag kan inte dansa
Det ser bara psykopatiskt ut

Som ett djur
En lycklig lemur
Trippar jag med lätta steg

Kommentarer
Postat av: Anonym

trevligt att min länk till fuldans gjort både dig och din syster glada.

2011-01-28 @ 17:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0