hypade inlägg som handlar om allt är min nya thing?

jag är galet tacksam att jag har så fina vänner. <3 wunderbar dag i veberöd fastän jag var busig och kom en timme senare än sagt. hittade t.om hem till emma efter att inte ha gjort det trots att vi gått och kört vägen sjuttiofemton ggr. men nu skryter jag inte om hur bra jag är. för det vore hemskt pinsamt? men mitt lokalsinne skojar man inte om!
nina gjorde supergod lövbiff. blir alltid lite nervös när jag ska äta lövbiff. vi vär typ bästisar men så en dag blev vi ovänner och lövbiffen hatade mig i några år. men sen kom den över sitt pms och vi blev bundisar igen.
kortspel, snack och mys stod på schemat. vi gillart.
mina höörs-girls borde dra ihop ngt snart som ett ps i samtalet jag har med mig själv.
lördag ska bli snajsmajs! alla sjuklingar som trotsar snoret för baren! (Y)
jag är redo nu när jag har en ny ring som är finfin!
"Love is all around you
 Love is all around you
 Love is all around you" står det på den. mmhm. sådär lagom sockrigt!
nu ska jag soooooova.
puss och smisk

Kommentarer
Postat av: Emma

Sluta tycka om dig själv... Pinsamt! <3

2011-01-14 @ 09:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0