jag kan när jag vill!

fan vad jag är grym! mihimi. stack till fitness efter jobb och TRÄNADE! det ni. och fastän jag inte tränat på en halv evighet så kände jag mig starkare än någonsin. om inte fysiskt så psykiskt!
förr värmde jag alltid upp med att springa. åh, vad tråkigt jag tyckte det var. tänkte alltid att jag skulle springa tre kilomter. med efter ett par minuter blev jag rastlös och trött så splittrade målet till mindre bitar och gav upp. slutade fastän jag visste att jag hade kunnat fortsätta. men idag satte jag målet tre kilometer. av vana började tankarna om att ge upp komma men då kände jag mig plötsligt sjukt stark i huvudet och höjde farten på rullbandet och fortsatte fram till tre kilometer bara för att jag skullle klara det! kutade t.om en extra kilometer! varför gjorde jag inte det innan?! lärt mig massor de senaste månaderna, det kan ingen ta ifrån mig.
jag kan när jag vill! 
sen styrka på det och nu sitter jag här heeeelt seg! jag var t.om så duktig att jag lagade mat att ta med till jobbet imorgon och på torsdag.

well done me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0