man ba, *vill känna frans*

asså jag är soo in love with frans strandberg. asså man ba "åh, snälla var min vän". efter att ha läst massa inlägg i hans blogg blir man ju tooootally hooked. man ba *vill inte ha något annat liv*, sen börjar man läsa som en stockholmsbög och ba tror man känner honom. jag vill ha en bögkompis. *avundsjuk på emma som har en* blubb! hihi. får fortsätta låtsas att jag känner frans!

säkert bara jag och sara som läser det här med rätta känslan och förstår hur rooooligt det är. haha.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
-Eh, ja? Vad har jag INTE gjort i år som jag aldrig gjort tidigare? Gud vad jag inte förstår meningen jag nyss skrev.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0