man ska tycka om sig själv!

jag kan inte hjälpa det men just nu är jag väldigt stolt över mig själv. för två år sedan, t.om för ett år sedan, var jag vettskrämd för nya sällskap. jag var den som våndades i dagar för att sedan sitta vettskrämd i ett hörn med munhäfta. det var så hemskt. kände mig verkligen på fel plats alltid.
men nu älskar jag att träffa och prata med nya människor och mår inte ens dålig över det, haha. det är ju roligt! så glad att jag växte upp och växte i mig själv så att jag också kunde våga vara mig själv och ta lite plats istället för att gömma mig. att jag åkte själv till afrika förändrade verkligen mig enormt..som tur var till det bättre.
eftersom jag vet hur ooootroligt blyg och inåt jag varit mina första 18/19 år så kan jag inte låta bli att vara stolt när jag hör människor säga hur trevlig, rolig och fin människa jag verkar vara efter att ha träffat mig första gången. det värmer sjukt mycket och jag blir så glaaad! :))

på tal om hur bra jag är, höhö, gillade jag regeln i hej knekt att alla skulle säga "carro är snygg" varje gång de skulle dricka. och hur "carro är snygg" utvecklades till nya varianter så som "carro, du är skitsnygg" eller "carro! carro! du är så jääävla snygg". nog med komplimanger till nästa nyår, haha.
ps: inte jag som bestämde regeln! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0