men hallaaaaa!

waaah. glömt bort bloggedibloggen idag men hallaaaaa!
blev dushad av en arg lungfisk idag. japp, vår enorma och enormt lata lungfisk ska få ett fint hem så han fick flyga ner i en balja.
alex och jag har spenderat typ 6 timmar med att städa det äckliga akvariet. men man blir så glad när man ser resultatet efteråt, inte blivit städat på myyycket länge. så ser fram emot att få släppa tillbaka honom imorgon i ett algfritt boende :)

inte ätit godis/onyttigt på fyra dagar. nu kanske ni tänker "fyra dagar är ingenting". men för en onyttig fraskudde som jag så är det något storslaget. tänkte unna mig lite sorbéglass nu men shit va suuuuur den var. kaktus/citron...vad hade jag väntat mig? tror inte jag kan äta den faktiskt. ansiktet kommer rynka sönder sig!

träningsverk i rumpan är den bästa träningsverken!

ja. det var väl typ det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0