min älskade hönsgård!

(här ska det vara en play-knapp för "luftens hjältar" men min snoppblogg vill icke samarbeta)

igår var en jäkla fin dag. fint mobilsamtal på morgonfikan som fick mig att bli glad igen efter en natt med oro. hade varit jäkligt bra att ha någon finurlig mackapär som visar om en människa gått och lagt sig eller inte så man vet om man kan ringa utan att störa john blund. fina vänner <3 sen blev det ju skratt-lunchen deluxe. efter jobb snattade jag..nästan..två ringar. stora och fiiiiina! helt obemannad nedanvåning på gina där det stod en skylt att man skulle ta en trappa upp till kassan. var såååå sugen på att bara ta ringarn och gå. verkligen ingen hade märkt något. men uppfostrad som man är traskade jag uppåt.
på kvällen blev det veberödsmys med li, emma och josse. och oj vad det var flummigt. love love love.

jag och li är två anabolakycklingar. tillsammans med vår tupp och vår höna är vi en fiiinfin hönsgård!

<3

Kommentarer
Postat av: Emma

Josse menar du väl, inte Carro ;-)

2011-01-22 @ 15:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0