noll sammanhang here it comes!

min näsa har fortfarande status "misshandlad", min tumme har status "bränd" och min kropp har status "kraftlös".
japp. efter jobb drog jag till värnhem för att låta musklerna jobba. jisses med folk säger jag bara! ingen musik dock...kaaaaasst! men jag pushade på iaf och det kändes så jävla grymt! nu har jag noll kraft och det är så det ska vara!

tån ha status "fucked up på väg mot blodförgiftning". men jag orkar inte bry mig om den längre. trilla av om du vill!

kom ju på mig själv med att ha glömt bort mitt mål att lyckas dra upp mig själv i stången pappa borrade upp i hallen för sådär tio år sedan. det SKA gå! och det går nästan. tar jag mig inte upp på styrka ska jag fan ta mig upp på ren vilja!

träna onsdag, fredag, söndag också kaaaaaanske? magrutorna halllåååååååå!

helgen kommer bli myspys och funfun!

fan vad fina människor det finns! kan alla inte bo nära mig? yes?

trevlig överraskning när jag kollade upp min lön på malmö stads nya datagrej. varför satt jag och grät hos farmor på julafton mån tro, haha? dumtdumt med omotiverad deppighet. deppighet över huvudtaget. nejnej! detta kommer bli bra hur det än blir med allt! jag känner det!

ska man våga kasta sig ut? våga för att vinna? känns så!

shit, vad osammanhängande detta blev! men så är det när man har många tankar och ett spralligt inre!

pusshaaaaj och blåsfisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0