och...

asså nej. nu ska jag skriva något bra om mig själv igen. kan inte hjälpa det.
men, jag har lyckats tänka bort mitt godissug. vet inte hur, men jag antar att jag bara bestämt mig. men om jag fortsätter såhär kommer det ju faktiskt kunna bli hur bra som helst! till och med en seg dag som den här och jag gick förbi godishyllan utan att stanna :)
ooooch, jag åt en hel tallrik havregrynsgröt! alla påstår man blir värsta mätt? varför blev inte jag det?
och varför smakar alla clementiner i stp bajs? eller iaf typ ingenting. buhuu.
och varför måste folk stirra ner istället för att hälsa?
och imorgon ska jag faktiskt träna. skiter i min blödande tå nu. push'n it to the limit!
och sola också på vägen hem kanske? låta antioxidanterna kämpa lite för mitt liv. jaddååååe!
och gilla att mina booobs diskuteras över hela (överdrift) facebook och att folk börjar notera detta, haha.
och gilla starkt att jag fick igång min "places" och förmågan att kunna lägga upp bilder på fb via mobilen. naaajs!
pusshaaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0