påstås att man inte ska lita på sina medtrafikanter. sant?

dagens insikt: ska börja gå mot grön gubbe så att jag iaf minskar risken att bli överkörd igen inom en snar framtid. är människor som katter? för isf har man bara nio liv och jag börjar bli jäkligt less på att räkna.

ja, knivig nöt att knäcka det där med att lita på folk eller inte. jag anser väl att det är bättre att lita på folk och ge alla chansen och då ta smällen om motsatsen bevisas än att inte lita på någon?

galet bra dag på jobb faktiskt. känns jävligt skönt att ha en plan! och jäkligt härligt med allt stöd och hur engagerade alla blir i mitt liv och mina planer. på lunchen var det t.om en man på jobb som jag typ aldrig pratat med som brydde sig. skoj!

men oavsett om det blir den planen eller reservplanen så slipper jag iaf fiskarna om max 4 månader. det känns skönt då motivationen sviker mig en aning på den fronten.
det tog ett tag, jag är ju inte den människan som vetat vad jag vill sen jag var två.

but i got my shit together!

what doesn't kill you makes you stronger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0