planerar begravning för min döda mobilbebis!

skämmes ta mig fan! om jag säger att min mobil drunknat så frågar ni hur det gick till. då svarar jag att jag hade lagt den i vasken. vänta vänta nu! låt mig förklara!
av tidigare erfarenhet, där jag lagt ifrån mig min klocka på akvariekanterna och hittat den en vecka senare i ngt vattenhål, har jag lärt mig att det inte är en bra idé. så därför började jag lägga min klocka och senare också min mobil i vasken vi inte använder där det ligger massa andra saker, medan jag gör vad jag gör vid vattnet. för att mobilen INTE ska vältas ner i varken plurret eller golvet!
idag tömde jag ett akvarie och trampade runt i det för att rengöra och inreda om det. så för att mobilen inte skulle hamna i vattnet la jag den och klockan i vasken. efter att ha käkat lunch och pratat med emma och spelat data fyllde jag på akvariet igen. efter en stund gick jag runt på kontoret och letade efter min mobil. hittade den inte. tillslut hittade jag den i vasken i en DYNGSUR mobil"väska"(?)!!! PANIK!
när jag fyllde på akvariet använde jag ju slangen som satt kopplad till kranen över vasken där min bebis låg..och slangen slöt inte tätt så det bara regnade över my precious! (dessutom hade jag ju glömt att den låd där!)
nu lyser lampan som ska lysa rött/grönt blått/lila/rosa. bra tecken?
nä, så måste hosta upp x antal tusen och betala av abonnemanget antar jag. och starta nytt.. blablabla.
STUPID ME!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0