slaskiga drömmar och äckliga steg!

drömde di sickaste drömmarna inatt!
minns dock bara den jag drömde precis när emma och li ringde och flummade i mitt öra.
handlade iaf om gina tricot, en biltur, shady-ness, världens äckligaste tunga där tippen hade en sladdrig sak, typ en droppe som hänger ner typ två centimeter - riktigt nästy, stora vattenmassor på gården där jag bor, ett film team, en rad med publik, en balkong med killar som jag då skulle strippa för och springa över vattenmassorna utan kläder. dessutom satt syster och pappa i köksfönstret ovetandes när jag sprang runt i underkläder som filmteamet ville dra ner. det var jäkligt sick alltihuuuuppa!

lyssnade igenom min sleep recorder! jag hör vad som låter som två steg! crreeeeeeeeeeeepy!

ska man se hitta nemo nu ellööör? och vafan ska man ha på sig ikväll när det blir shake shake shake?
hmmm!

flyga högt och sväva
vilket härligt sätt och leva
vi har frihet det är givet
vi tar klivet det är livet
full fart med ... ... ... FLYGPLAN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0