SMÄRTA XXXLUTZ!

fy bubblaaaan vilken smärta!! jag dör en liten aning för varje steg jag tar. så fucking ont i mitt stortå!
ja, i min stortå. jävla nageltrång asså. skammen på läkaren som sa att det skulle lösa sig när den växt ut.
aj maj fakking gad! jag gick ju dit för att den växte fel?! nu skärs en bit av min tå av steg för steg inifrån. känns ju skönt. gick ju åt fanders efter att jag sket i smärtan och fortsatte träna. kom hem och fann en blodig tå.
nu haltar jag fram med blod och var och hela kittet. ni ba *spyr*. jag ba *välkommen till klubben*.
folk jag går förbi frågar om jag skadat mig.
jag säger att jag har ont i min tå. de höjer på ögonbrynet och går iväg. jag ba *bär mig!*.
blir nog till att ta ledigt på tisdag och besöka the doctor.
om jag överlever helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0