som det kan gå. du har inte din hasp på.

fick lära mig en ny sida av mig själv igår. namn raderas tydigen ut ur min kropp för att få plats med alkoholen.
på dansgolvet:
- tja, är inte du hasses syrra?
- ehm, va? jo..
- känner du inte igen mig?
- ehm...ehm...ehm...JO! du har fått skägg!
- ja, det blir lätt så när man inte rakar sig.

sen försökte jag förmedla att jag visste hans namn men sen kom det aldrig upp ngt namn i mitt huvud. har ju visserligen försökt förtränga killens existens så måste ju betyda att jag lyckats? sen försökte jag förmedla att jag visste att han var joels kompis. men då kunde jag inte komma på att joel heter joel. enda som kom upp var måns. så jag gav upp och gick därifrån. killen fattade ju noll, haha! tog mig en timme att komma på joels namn! go me go me! joel..som är så självklart. sen skulle jag säga li men sa helt fel namn. men vad spelar det för roll vad man heter egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0