shizzle ma nizzle

känner mig så ansvarsfull.
börjat träna. check.
åt havregrynsgröt. check.
försenade nöjet i veberöd med att skriva klart mitt cv. om inte det är ett ansvarsfullt check så vet jag inte.
extrakilona är borta och peppen är där. personligt brev ska skrivas och sen ska vi tuta och köra.
pang pang lucky luke! varför hör jag det i mitt huvud hela tiden? vet inte. mad, i tell you! mad!
mindre ansvarsfullt är väl att jag stannar uppe på fb-chatten när jag bestämt mig för att gå och lägga mig tidigt och att jag opererar min infekterade stortå själv med icke-sterilt verktyg. men jag säger till om jag får blodförgiftning. promiiiise!
och VARFÖR pratar inte jag i sömnen varje natt?? hade varit sååå roligt att varje morgon lyssna igenom sleep recordern och få skratta åt sina samtal. nu är det mest *jaha, vände mig sju gånger inatt. intressant.*

älska det där klicket han gör i låten. jag ska börja prata så? "Waiting on the Pizzle, the Dizzle and the Shizzle.G's to the bizzack, now ladies here we gizzo"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0