stäng munnen!

pjuh! svettig dag på jobb. först gnugga alla väggar i fladdermusburen med stinkande och luktande blandning av okänt namn som helst inte skulle komma i kontakt med huden. skönt att det rann ner längs armen och ner i diskhandsken jag hade på mig! trodde jag skulle dö en aning när jag stod inne i den lilla fladdermusgrottan och ångorna bara omfamnade mig och svetten rann och det droppade blandning ner i mina öron. gnugga gnugga gnugga. spola spola spola. sen åkte jag på att skrapa färg från taket. lilla jag nådde ju knappt upp så armarna dog på fläcken. tog på mig ett sånt där blått skoskydd av plast på huvudet. sexig som fän! de blåa färgflagorna bara regnade ner över mig men som tur var matchade de ju skoskyddet.
öppen mun är inte att rekommendera när man tittar upp mot taket samtidigt som man skrapar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0