straffet för att man är ha-galen

gick till busshållplatsen. när jag skulle ta upp min plånbok tittade jag ner i marken och såg något silvrigt och cirkelformat. tog upp den och kände att det var en ring. hoppade på bussen och tänkte att shit va najs att jag hittat en silverring. väl placerad i sätet såg jag att det såg ut som en vigselring och på insidan stod det Camilla <3 André. kändes plötsligt inte lika "shit va najs". orka att jag alltid tar upp vad jag tror är pengar och annat fint. blir väl till att lämna den till polisen.

på tal om bussen så stod det på skärmen bakom föraren, där nästa station ska anges:
"avgår om 114 min mot ej i trafik". sen räknade de 114 minuterna ner under tiden tills vi kom till staffanstorp. kändes lagom stabilt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0