torsk som käkar torsk!

extrem shopping i fredags btw. länsade center syd med sara. DET är najs! Sara är najs!
och hennes mamma gör övergod mat som måste fotas innan man äter så att man kommer ihåg!

igår blev det jobb. valpvakt, döda fiskar, galna pumpar, torsk som käkat en hel annan torsk där stjärtfenan stack ut genom munnen. kaniiiiiiiiiibal!
sen blev det ju femkamp vilket var galet skoj och galet jobbigt! jag kom etta i vårt lag på laserdome, 3000 poäng mer än marcus som jag trodde skulle slå mig med hästlängder. kom tvåa av alla! nej, jag är inte stolt ;) grattis till josse som tog hem förstaplatsen. sen var det tjurridning, sumobrottnig och boxning och sånt skoj! boxningen mellan mig och josse var brutalt jobbigt. tunga jäkla handskar och vi var så jämna så vi höll på i flera minuter innan han fick förklara det oavgjort. sveeeeeeett!
sen blev det mobilia och systemet och max för att inse när jag kommit ut med två påsar att jag inte borde dricka för det dumma pencillinet. så så var det med det. sen blev det klödd med bilar och hit och dit så slutade med matteplugg och guitar hero hos marcus för att sedan avsluta med en mysig och rolig spelkväll i veberöööööd!
dagen var lång och jag var lagom osocial på slutet. MEN det tar vi igen på fredag. då är det all in som gäller!
ska blir såååå kuuul känner jag på mig!
mihi, ni är så fina allihoopa everybaddy!

gilla att min och kajsas grej, att prata med olika dialekter och brytningar när vi träffas, har en mening. i spel där man har som tvång att snacka med finsk brytning till exempel! tydligen låter jag finsk! haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0