Underbar lunch där jag planterade bilder i två mäns huvud!

aaaaaaahahaha! helt underbar dag på jobbet.  fyfaaaan vad jag skrattade!
väntade på jonas och jesper som varit i göteborg för att hämta 40 st nya fladdermöss till vår nyinredda fladdermusbur och när de kom började vi tre prata dansk-svenska. haha, lät sjukt kul att höra de två prata så.

jag: skää ni sleeeebba ud di häär?
jesper: jaaa, heeer i köket!

 [köket] inte [schöket]. bara jag som tycker det lät kul!?

sen drog vi för att lämna hyrbilen och jesper fick motorstopp två gånger och missade ett grönt ljus och ja, skrattade hela vägen och han var röd i ansiktet. gooolligt!

sen drog vi till donkan och där har jag aldrig skrattat så mycket i mitt liiiiiv!
jonas tar en pommes av mig. den har en bränd ände som han nyper av och ger mig och säger:
heeer, ät den!
jag tar upp den och stoppar den i munnen. alla bara tittar och gapar. haha! det ledde in på att jag käkade hans bakterier och det ledde in på att jesper hade blåst i samma munstycke i alkolåset som jonas vilket de tyckte innebar att de pussats vilket jag drog längre och längre tills alla satt och gapskrattade åt alla bilder i våra huvuden av dem två tillsammans. så galet kul!

sen kommer vi tillbaka till kontoret och det första mailet jesper får upp handlar om:

GAYRODEO! Dog där HAHAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0