LÖÖÖÖV IT!

Gårdagens:

"jag lånade ett par byxor av dig...jag kissade på mina egna". hahaha, förklaring kan krävas en annan gång. vi håller här så länge ;)

" - får jag vitare ben av de här strumpbyxorna?
  - du kan inte få vitare ben"

SJUKT bra kväll/natt!!! förfest hos marcuus där jag vann i (typ) singstar. JAG. haha.
sen rockades det rockring och den fulaste videon på mig skapades. baja päron och läskigt gubbespöke och intrång på martins rum för att skriva på hans tavla. sen bar det av till chilli och de snygga killarna hänger verkligen inte där. jag fotades med en man som såg ut som en slibbig polack. han gick all in och höll om mig värsta och jag kräkte lite inombords! när vi skulle hämta ut jackorna blinkade han massa till mig. sorry mannen! måns zelmerlövet var också där men ändå inte. mammas-pojkar-tim dissade mitt hår på mitt passfoto och skall icke gå ostraffad!
fet dans med li och sjukt underhållande besök på max som avslutning där emma var dippare och jag spottade på hennes jacka som tack.
nä, kvällen är fan obeskrivlig! GALET BRA!
känns bra att vakna och fortfarande vara rund om fötterna när man ska till jobbet? nja! det är najs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0