En Dagens tack!

Dagens irritation:
att jag inte kan lägga in en låt här. bloggen vägrar. jag lackar.

Dagens låt:
Open Happiness - Cee lo green m.fl
Lyssna och bli glada!
Open up a smile on another face!

Dagens latmask:
JAG! Inte bra att ha datorer på jobbet, hihi.

Dagens tråkiga:
Potatissoppan som smakade potatis.

Dagens oväntade:
Jonas och jesper drog till göteborg och jag fick uppgiften att gå ut på bron 12.45 och sälja jonas skor till okänd man. fick följa med den okända mannen till bilen för att leta fram pengar. den okända mannen var som tur var trevlig!

Dagens hjälpande hand:
Jag med mina mastodonta muskler puttade loss en bil som fastnat i den enda snödrivan som fanns kvar på hela parkeringen.

Dagens twitter:
"Känslan att berätta för ett gammalt uteragg att man är singel igen och förvänta sig ngt opassande svar och få ett "nej :( känns det jobbigt?"

Dagens wooot:
jag skrev till det gamla slagt-strulet som jag dissade fett mycket under tiden vi hängde på slagt vilket var taskigt roligt. skriver till honom och förväntar mig ett svar att dissa men får ett helt annat svar. värsta gulliga svaret och man bara woooot?

jag: du blev ju så ledsen när jag ändrade min relationsstatus att jag ändrade tillbaka! jag är en sneeeell heeest! ;)
han: har ni gjort slut? :( känns det jobbigt?

Dagens roligaste:
Min och systers rimtävling på fb! <3

Dagens bästa:
Pappa lagade sin goda fläskfilé som bor i galet god sås! muuuuuuuumma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0