vet att du kommer skriva "haha" och låtsas att du inte bryr dig. it's what you do.

jag brukar tänka att jag alltid ska vara "the bigger man" när jag är irriterad på något eller någon.
men för fem minuter ska jag sjunka till din nivå eftersom det är genom bloggar du tycker att man ska förmedla saker och ting. man ska liksom gå på psyket istället för att prata ansikte mot ansikte på ett moget sätt. sen ska man helst inte stå för det man skrivit heller.
men det gör jag! varenda ord som följer och mer därtill!
så, för fem minuter ska jag vara någon jag inte vill vara. men jag ska stå upp för mig själv och de jag bryr mig om. om än på ditt fula vis.

vill bara säga att jag insett att riktigt mycket av vad du sagt till mig har varit sån riktigt shady bullshit. att jag är för snäll för mitt eget bästa och alltid tror det bästa om folk och att jag förlät dig x gånger för mycket. att jag aldrig skulle accepterat det du gjorde. inget av det. hur extremt förlåtande jag än är som person visste jag egentligen att det inte var värt det. du var inte värd energin. du var inte värd det. 
att du gottar dig i kackel och drama och kan göra en höna av en fjäder på två sekunder. det har jag ju förstått med tanke på det senaste halvåret. förstår inte hur du kunde påstå att du brydde dig så mycket om mig när du behandlade mig som skit på grund av din egen olycka.
det är ditt problem, i'm better off without you.
med respekt för mig själv och de som kommit att betyda guld för mig de senaste halvåret så är du inte förlåten för något. du har skapat onödigt trubbel och medvetet försökt förstöra för många. fått människor att känna sig utstötta och ovälkomna. fått människor att inse vilken egoist du är. hoppas det var värt det.

för din skull hoppas jag att du får ett "vad var det jag sa" upptryckt långt upp i ditt ansikte, när du förlorat det du värdesatte mest. kanske det är när du får smaka på din egen medicin som du inser hur svinigt du beter dig. for the record var det nog det lägsta du någonsin sjunkit i mina ögon. tack så mycket.

swoooosh! tillbaka till den riktiga glada caroline som har haft en superfredag och lördag med emmalicious, zazza, camilla, marcuuuus, nina och frädelito med veberödsmys och shopping. och mys med söte leija förstååååås!


Kommentarer
Postat av: Anonym

1. läs era budord igen och skriv om inlägget? neeeeegativ och ältande?

2. undrar om de andra håller med, typ din syster och alla vänner som står kvar vid mig.? om inte, så undrar jag varför de säger att de saknar mig.

3. jag känner faktiskt inte igen mig i något av det du skriver. men pga tidsperioden så förstår jag vem du menar.

4. jag har inte bett om förlåtelse. att hålla mig ifrån er var ren självbevarelsedrift.

men men, hoppas det va skönt att skriva av sig. ha så roooooligt

2011-01-09 @ 10:58:55
Postat av: Anonym

menade givetvis att jag undrar varför de saknar mig om de håller med dig om att jag är en hemsk människa.

2011-01-09 @ 11:00:24
Postat av: Anonym

Du känner inte igen dig i vad jag skriver för du förnekar alltid det du gjort fel. Min syster har ju berättat. Men ha så roligt själv i norge och jag hoppas du inte behandlar de andra vännerna du har likadant i framtiden :)

2011-01-09 @ 12:08:46
Postat av: Anonym

Jag var övertygad om att inlägget handlade om Fredrik för det är en klockren beskrivning av honom, men sen läste jag den näst sista raden... Uppenbarligen e du fortfarande kär i honom eftersom du inte inser vad han är o jag tycker synd om dig för det. Du verkar inte ha någon aning om vad han sagt om dig både innan ni blev tsm o när ni va tsm. Det handlade iaf om ditt utseende o att han aldrig skulle vilja röra dig ens med tång. Men du borde kanske inte ta så hårt på det för den människan är full av lögner o han har ljugit en hel del för dig vill jag lova. Det han sagt till sina killkompisar har visat sig stämma o det är inte vad han sagt till dig. O just det, det han sa om dig va till hans killkompis så jo du borde ta hårt på det. Om han nu ville ha dig från första början vf visade han inte det då o försökte ragga upp dig ist för den andra tjejen? Även om du inte verkar inser det nu så kommer du en dag inse att du inte mår bra av att umgås med honom.

Sen undrar jag vad det är som gör att du tror att du är så jävla bra som du skriver i inlägget: "inlägg riktat till mig själv. jag klättrar." PINSAMT!! du skriver bla att du aldrig skulle kunna vara otrogen men du verkar ju inte ha några problem med att göra så att andra e otrogna. Du ska inte yttra dig om shady tjejer.

Dessutom går det inte att sjunka längre eller bli mer shady om man vill va tsm med o ligga med en kille som legat med dina vänner o playat dem. Äckligt! Även i detta inlägg klankar du ner på en människa o beskriver återigen dig sj som så jävla bra. För din egen skull, väx upp. Det är såna som du som till sist råkar illa ut

2011-01-09 @ 12:42:07
Postat av: Anonym

Tro mig eller ej, men jag känner fredrik och han är en jäkla fin människa! hur gör man att andra är otrogna? det är verkligen ett val man gör själv. om du syftar på johanna var de inte ens tillsammans och han var aldrig otrogen mot henne. både jag och fredrik vet varför "han inte raggade upp mig" direkt så det är inget problem :) Det där med tången är ju bara skrattretande, haha! du gör verkligen allt för att försöka såra mig och sluta umgås med dem.. tyvärr men mission failed. jag ska nog klara mig alldeles utmärkt ska du se :)

2011-01-09 @ 15:09:24
Postat av: Anonym

det är lätt att göra så någon e otrogen, man kan tex ligga med sin chef. Shady shady shady. Vet inte vem Johanna är o det är ju skönt för dig att det va ok att han satt på dina vänner innan han fick ta sista valet, du kan inte seriöst trott att ni skulle hålla. Jag varken vill eller försöker såra dig, det är HANS ord så jag förstår inte det roliga med det hela. Tänk dig när han skaffar ny tjej o ni allihopa umgås, hur kommer du må när han sitter där med henne o du e singel? Du kommer nog inte tänka: jag känner fredrik och han är en jäkla fin människa! För han kommer inte bry sig om att du e där o kanske mår dåligt även om du ser glad ut o skrattar.

Var fick du DEM ifrån? Du umgås med vem du vill såklart. Frågan e hur länge folk vill umgås med någon som skriver ett sånt här inlägg för detta inlägget visar en väldigt självgod o elak människa. I längden lär det bli du som får ett "vad var det jag sa" upptryckt långt upp i ditt ansikte

2011-01-09 @ 16:06:12
Postat av: Marcus

Jag håller fullständigt med dig Carro, det du skriver vet jag stämmer. Du den andra personen som inte vågar skriva ditt namn, du har tydligen ingen aning om vad du snackar om. Du tror du känner Fredrik, men med tanke på vad du skriver här har du ingen aning om vem han är. Det är jävligt fegt att gärna vela kommentera och diskutera här men så vågar du inte ens sätta ut din namn. Det enda du verkar vara ute efter är att såra Carro och jag vill att du slutar med det efter som att Carro är en underbar människa, jättebra vän och dem hon umgås med nu kommer aldrig vela sluta umgås med henne. Om du din fega jävel som kommenterar här utan namn fortfarande vill diskutera eller kommentera något av det som är skrivet här så hör av dig så tar vi detta öga mot öga istället för detta är jävligt barnsligt! Love u Carro.

2011-01-09 @ 17:03:15
Postat av: Marcus

Klagstorp? Ip-adressen går dit iaf...

2011-01-09 @ 19:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0