I wish that you were more intelligent. So you could see that what you are doing is so shitty, to me. Why are you being a dickhead for? Stop being a dickhead.



 Kate Nash - Dickhead
---------------------------------------------------------------------------------

Tvättat, lagat mat och duschat. känner mig duktig. mmhm.
orkar inte föna och platta håret, alla på jobb är ändå rätt vana vid att jag ser ut som en golvmopp i huvudet.

damn it. hade sjukt roliga citat att skriva här men nu kommer jag inte på ett dugg. well that just sucks for you!
men hade en mysig kväll i veberöd igår hos min nya pluggis till vän. skönt snack med emmas mamma som är den gulligaste också.

haha, juuste. jag, jesper, jonas och alexander traskade bort till vaccinationscentralen. väl där klockan tio kommer det ut en kvinna och bara "ni vet om att vi inte vaccinerar förrän elva". vi bara "ehm nä".
så vi fick sitta där och vänta i en timme bredvid en porlande vattensak som gjorde alla kissnödiga. jesper stod och pratade i mobil lutandes mot en "mobil avstängd"-skylt. jonas låtsades att han hade jätteont i armen för att skrämma mig. vaccinationstanten berättade för mig hur hon var livrädd för sprutor (??).
men fick min fjärde rabies-spruta som egentligen kostar typ 700kr gratis eftersom vi får nya fladdermöss på fredag. najs.

skrämde dessutom en torsk idag så den gjorde en mastodont tvärvändning och skvätte ner hela mig.
jag klagade som vanligt hos jesper som sa att jag, "det klagande kakmonstret", skulle fylla min mun med en chokladboll och hålla tyst, haha! men jag tog inte någon för det är oooonyttigt! fatta det. jag tog ingen chokladboll. och vi har en hel låda. duktigt istället!

och bussen hem var helt full så fick stå i gången hela vägen. känns lagom otryggt på motorvägen. inte bättre av att vi leker domino och någon tappar balansen och jag får alla över mig. ajaj på mig. hade gärna haft det på film för har en känsla av att det såg ganska roligt ut!

hade glömt bort den här låten som jag lyssnade massor på förr! så den får bli dagens låt!
gillar shuffle på spotify. hör man låtar man helt glömt bort!

 Tinchy Stryder Ft. Amelle Berrabah - Never Leave You

blir sugen på att gå ut och skaka rumpan. det var jäkligt najs i lördags!

och sara, du bryter typ mot lagen som jobbar mina få lediga helger!
och kajsa, jag vill väldigt gärna ha hem dig hel och levande från översvämningarna där down under!

puss på er

Kommentarer
Postat av: Bebbe

Fin blogg vännen! Jag ska följa!

2011-01-20 @ 10:14:26
URL: http://rebeccajohansson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0