Caroline is back!

jag må ha hatat allt som haft med livet att göra för några veckor sedan. men nu har molnen lättat och jag kan med ärlighet säga att jag älskar livet! haft massa trevliga och roliga dagar och kvällar med mina fina fina vänner. långa samtal långt in på nätterna, galna spelkvällar, mysiga fikor och annat skojigt och busigt. jag älskar verkligen att jag har så fina vänner som jag har. älskar spontaniteten i dem också. sen är det sommar och solen tittar ju faktiskt fram lite då och då och kryddar en med lite extra lyckopulver. sen är det semester från och med idag och tre veckor framåt vilket varit väldigt väldigt välbehövt! nej, som sagt. LIVET LEKER! Caroline is back!

Kommentarer
Postat av: tajjnzz

välkommen tillbaka, hoppas happy-carro är här för att stanna ;) annars släpar vi tillbaka henne :)

2011-07-12 @ 04:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0