det där med...

det där med att min semester är slut på måndag och jag har varit på stranden en dag men haft en hel tsunami av regn.
det där med att jag flyttar om ca en månad och ska bo i vad som kallas skolåda.
det där med att jag shoppat en mängd utöver det vanliga men fortfarande känner att jag inte äger det där som jag "behöver".
det där med att jag kanske borde byta klädkassarna mot IKEAs varusläp?
det där med att jag har en månad kvar på jobb och inte vet, kan, vill fortsätta där lite vid sidan av skolan.
det där med att gå i skola.
det där med att jag fått en gratis personlig tränare som dödar min kropp på ett bra sätt.
det där med att jag åter insett att livet faktiskt är bra fint och att jag klarar mig fint på egen hand. (fast vänner och familj är ju en livlina jag inta kan vara utan.)
det där med att folk uttalar kex fel.
och slutligen, det där med att jag inte längre vet om det heter ballerinakex eller ballerinakaka.

Kommentarer
Postat av: HB1

skärp dig ballerinakex heter de!

2011-07-28 @ 23:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0