Materiell lycka!!!

den här veckan har jag testat på hur det är att vara rik (utan att faktiskt vara det). och inte klagar jag. kanske bara sparkontot som gör sånt? äh, materiell lycka har man ju hört talas om? förra helgen spenderades 700 kronor på taxi/limmo. (limmo=försmak på att vara rik?). kan nog räkna ggrna jag stått för taxi på en hand. men det var värt. sen kom det en tisdag då jag bestämde mig för att köpa ett fjärde iphoneskal. efter att ha snackat med teliakille och frågat efter helt fel grej nu när jag tänker efter så sa jag att jag skulle tugga på den nöten och hamnade istället i varenda klädaffär istället. 1,5 timmar senare var jag 2400kr fattigare men lite lyckligare! En kavaj, två ringar, ett armband, ett linne, en blus, ett par skjorts och en jeansklänning flyttade in i garderoberna. Sen kom det en fredag så sara ville shoppa. jag sa att jag inte ens borde sätta min fot på nova. men som alltid fick sara sin vilja igenom och hon kom hem med ett par skor och ett linne. MEN VAD KOM JAG HEM MED SOM HADE FINT SHOPPINGFÖRBUD?! jo, för det kan jag berätta! TRE par skor, en grå kavaj jag letat efter så länge och en rosa kavaj. Kalaset gick dock bara på 1500 men så fick jag ju extrem materiell lycka än en gång. ÄLSKAR MINA KAVAJER OCH SKORNA!
sen blev det massa strandmys och fotografering i stormen. jojomen, fin vecka det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0