semester: check

semester: check
käka kebabrulle till frukost och lunch: check
käka persikor med glass till kvällsmat: check
leta tapeter: check
skrika till skräckis: check
solning med sara: check
komma till ett tomt "båten" med kajsa: check
invänta folket och dansa satan med en vägg: check
mff-match: check
försöka roffa åt mig andras mat på sibylla: check
gömma alla mina smycken från söt valp: check
lyssna på awesome people: check
dö av tristess på busshållplats: check
besöka tre restaurangtoaletter inom loppet av 10 minuter: check
missa korvfest och konsert pga toalettbesök: check
se alla säsonger av jersey shore: check
starta bilen med foten på gasen istället för på bromsen: check
bli stirrad på med anledning av den låtande motorn: check
se sista delarna av harry p med ljungströmspågarna: check
spela wow i panik: check
träna med han som vet hur man gör: check
filmkväll som slutade med att jag gick runt i regnet och inte kunde hitta min bil: check
rädda strandad ljungström: check
köra till världens ände= kiviks marknad: check
inse att man hatar folk och bönder ännu mer: check
köra i cirklar och vilse: check
bio: check
äta för mycket: check
äta för lite: check
vakna och inte kunna sträcka ut armarna pga maxad träningsverk: check
steka på strand, en strand utan kryp: check
undra varför man inte varit där förr: check
duscha i havet: check
väcka syster under bio: check
vilja ta livet av sig under bio: check
ta tåget över till danmark: check
rensa Field's på kläder: check
tappa bilnycklarna ner i en soptunna i soprummet: check
äcklas över de flygande kryp som invaderat stp under dagen: check
även om detta sommarväder suger så må jag påstå att min semester börjat finfint! och fint kommer det förbli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0