Be kind, for everyone you meet is fighting their battle too

Stepped out of my comfort zone idag. sjukt nervöst jag var. jag är en sådan person som skjuter upp obekväma saker. särskilt samtal. men jag tänkte hela dagen att jag skulle göra det. och när jag var på väg att låta bli tänkte jag "vad är det värsta som kan hända". så jag gjorde det. plötsligt känns det ju inte lika skrämmande längre. i am awesome!
några andra som är awesome är emma och marcus (och jimmy får vi inte heller glömma!) som lättade på min, vad som känts som obotbara, deppighet med att bara vara sig själva med mig hela kvällen. ni är knasiga! finaste presenten och ballaste kortet fick jag också! TACK! <3
"Vill du bli min doktor?" emma, du är lite av min doktor! sätter ihop mig när bitar börjar falla isär. och jag vill alltid vara din doktor om du behöver.
tack för ni finns.

Kommentarer
Postat av: Doktorn

<3

2011-06-22 @ 11:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0