köpt körkortet på loppis?

fy bubbelito vad förkyld min näsa är! orkar inte snyta mig en gång till. men alla vet att jag kommer göra det 1654 ggr till idag. snor snor och åter snor. igår var det vindrickande och kortspelande hos camilla. åhå så skojigt! idag vaknade jag 13.00 och hoppade  på första bästa buss för att ta mig till limhamnsfältet med milano. hittade vi dit? inte riktigt men det blev iaf en korv som slank ner så snabbt i min mage att ingen ens hann se den. slurp. lite solning sen skulle jag ta mig hem. fyfan. sämsta bus drivern i historieboken. först var han ap-sen. sen gav han upp den varma bussen och bad oss alla att hoppa av. där väntade vi i typ 10 minuter innan det kom en annan. dunkade mitt huvud i sätet framför varje gång han typ hängde sig på bromsen. han körde x antal km/h för fort (till min glädje) och missade därav att stanna på tre stationer (inte till vissas glädje). han var nära att klämma en kvinna i dörren och sen hängde han nästan bussen på busskuren. köpt körkortet på loppis?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0