produktiv dag i glad anda!

nu äntligen känns det som de där overkliga och minst sagt otrevliga dagarna är över. haft en väldigt produktiv och glad dag idag. tog mig till hudkliniken imorse och förväntade mig att gå därifrån med 223 leverfläckar istället för 224. men 224 st förföljde mig även därifrån. tydligen inget fel på den inte. sprang till kära evelina och på vägen fick jag nöjet att se hur en gul buss försökte vända på värnhemstorget men backade in i en stolpe. hos evelina vägde jag upp bristen på förlust av leverfläck med förlust av utväxt. iaf så bra det gick. tog ju bara 3 timmar och 40 minuter. kände mig som miss robot med 10 kg folie på huvudet. nackmuskler hallå. sen blev det geggig carbonara med mr ljungström på burlöv center. vet inte om shoppingturen var lyckad eller misslyckad. lyckat att jag inte handlade något men misslyckat att ingen ville sälja mig en grå kavaj med svart insida. ge miiiiig! lyckad att han hittade skjortor men misslyckad att han inte hittade skorna han ville ha. men även det löste sig en dag som denna. även städat mitt rum så nu kan jag ligga här helnöjd.
haaa deeet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0