sjuka värld

oj, vilken dag och så mycket känslor och tankar på en och samma gång i min lilla fårskalle. mycket going on i den just nu. imorse fick jag beskedet att jag inte fick lägenheten som jag ville och kunde fått om inte en människa hade hunnit före medan jag jagade fel person. menmen, not meant to be uppenbarligen. fick dock komma på visning i en annan lägenhet idag. och är inte den här världen sjuk?! började nästan böla när jag kom dit. hur man kan leva i sju år på 21 kvardratmeter utan några ordentlige möbler eller förvaringsutrymmen är för mig en gåta. så jävla vidrigt den kvinnan levde med en skabbig kyl fylld med risifrutti. två kokplattor uppe på en flyttbar ugn där plattorna nästan nuddade vid skåpet ovanför. bölade när jag kom därifrån eftersom jag intalat mig själv i ett dygn att den skulle vara så jävla fin trots ministorleken. men efter ett samtal med pappa där vi utbytte idéer så känns det väl ändå hoppfullt även om jag ska fortsätta leta efter något liiiiite större. kunde jag fixa denna efter ett samtal så kan jag lyckas igen. true that.

shoppade förövrigt med mor min idag. vilket innebar att vi gick in i samma affärer men på vars ett håll och möttes i kassan. haha. goa tider. handlade cirka en miljard trosor. innan dess käkade vi mat på Ore 12 och dit ska jag inte gå igen. världens sämsta pasta carbonara. fick skaka av mina pastasaker så att lite av fettet kunde rinna av. såsen hittade jag aldrig. handlade förresten min nya favoritklocka. om ni joinar på twitter så finns en bild där. me love it.
och det där med sovmorgon. pappa ska köra mig till jobbet imorgon. då borde man ju gå och lägga sig samma tid och sova den där extra timmen. men nu ligger jag här och bloggar istället. funkar i teorin men verkligen inte i praktiken.
men off i go! puss po daj.
man måste våga för att vinna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0