35 minuter kvar!

35 minuter kvar av mitt facebook-förbud...men inte för att jag väntat och längtat och dreglat eller så.
i min fönsterkarm står en hel låda full med socker i form av karameller. vem som helst som känner för karies kan få! jag bjuder! det var iaf riiiktigt skoj att få göra det man ser dem göra i gränna.
idag var jag, jesper och jonas ute på äventyr. jag fick åka kundvagn inne på bauhaus. det roliga är att typ ingen tittade konstigt. vi konstaterade att jag måste se ut som en bebis? och jonas som är 25 ser ut som min pappa?
man ska vara barn så länge man kan!
nu blir det mat. sen blir det faaaaaaaacebooook! sen blir det min mail som jag inte heller fått kolla. saknat mina en-minuts-video-r med john c. maxwell!
pusshaj leverpastaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0