ett litet hopp för världen

det känns bra att man ibland får se en glimt av hur snacket faktiskt inte alltid går som en löpeld. en sjukt söt kvinna på jobb som kallar mig "gumman" brukar veta allt om allt och alla. idag när jag kom till jobb stoppade hon mig i entrén för en liten pratstund om mitt fina hår and stuff. så frågar hon: "hur går det med pojkvännen?". hon som alltid verkade ha stenkoll på facebook och kommenterade hur fina vi var ihop osv osv. då kände jag att det finns ett litet hopp för världen ändå. sjukt söt var hon iaf. samtalet avslutades med en galet fin komplimang. man kan ju inte ha en dålig dag på jobbet när ngn säger:
"du får inte lämna det här stället!" och "du borde jobba som ett företags ansikte utåt".
gah, finns så sjukt underbara människor här i världen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0