fredagsminnen!

idag kom det fram massa saker som hände i fredags som jag inte tänkt på, haha.
har inte tänkt på synen de andra måste haft när jag kommer in på interpool med cowboyhatt på huvudet tillsammans med okänd kille som råkade känna halva sällskapet som väntade.
har inte heller tänkt på hur jag, li och backan satt vid ett bord på fagans och där var ett par vid ett annat bord som stirrade och pekade på mig heeeeela tiden. vi tittade tillbaka men de bara fortsatte. då bestämde jag mig visst plötsligt för att gå bort och sätta mig vid deras bord.

- hej! varför tittar ni på mig hela tiden??
- ehm, vi tittar inte på dig. vi tittar på honom bakom dig med slingor.
- ehm, okej. men då ska ni få fortsätta med det.

sjukt kul, skulle kunna varit pinsamt men här skäms vi inte! förövrigt fanns det ingen bakom mig med slingor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0