Hur man efter utgång har nytta av att ha sett big brother!

nemen hej! skulle ta semester från fejjan och bo på bloggens vackra stränder men blev ju precis tvärtom iaf.
helgen var helt galet bra!
på fredag blev det bio med emma och zazza. jennifer aniston och adam sandler är sjukt härliga på film.
på lördagen var det utgång så det smällde om det! sjukt najs förfest i lund hos zazza. därefter sinkade jag gruppen utanför etage. bitter man som inte ville släppa in mig som baaaara var 5 år för ung.
alla pös iväg mot hipp och jag och göteborgarna hamnade på efterkälken när vi började sparka på en kork på stortorget. jag missade dock korken och sparkade rakt in i en kullersten. platt fall och där låg jag plötsligt på marken skrattandes med robbin lika skrattandes bredvid. min lilla blåa bebis fick lite smårepor. ånghäst.
vad ska en ensam tjej bland killar göra när de bestämmer sig för att ställa sig och pissa mitt i stan? haha, awkward moment när man ska titta åt annat håll.
gick trögt att få in lilla mig på hipp men tack vare tjat från joanna fick jag med mina söndertrasade knä och strumpbyxor med stora maskor längs hela benen (om jag kände mig som en hora? svar jag.) komma in. därinne blev det massor med dans med backan som bosatte sig på dansgolvet. riktigt skoj!
när de stängde skickades zazza och josse till lund och vi andra svullon hamnade på bk. där satt vi och jiddrade om sovplatser hit och dit. utöver det var vi väldigt utstirrade, svenskar hänger visst inte på bk fem på morgonen?
06.00 lämnade vi av joanna på tåget och jag fick dra med mig de glada göteborgarna hem till min syster - räddaren i nöden.
efter mkt fnitter däckade killarna i soffan på tre sekunder och hell broke loose. som jag, syster och jonna skrattade. snarkningar deluxe!!! tur för dem att de slutade annars hade de hamnat på gatan!
det är här jag hade nytta av att ha kollat på big brother! där fick jag tipset att man kan blöta papper och pressa ihop pappret till en boll och trycka in i örat  - fungerar som öronpropp! tack bb, det funkade!
dagen efter vaknade vissa som fulla kastruller och andra som karuseller. väl vakna blev det soffliggande, jag har aldrig, hallonsyltinvasion, pendlande och kalas. deckade klockan 21 efter en helt underbart galen helg! fina människor!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0