"jaaa..själv har man biffat till sig lite"

sjukt nöjd jag var med livet när jag gick till jobb i morgonsolen med min nya svarta vår/höstjacka, halsduk och mina älskade solbrills och musik i öronen. nu ska jag göra favorit i repris och smita ut i eftermiddagssolen, liiiiten stund innan jag egentligen slutar. träning väntar med kära li för första gången efter en tripp in på entré.
min söndag var helt underbar! heldag med emma och marcus på ikea, film och kvällssolspromenad med voffsingar. marcus fick sin första bitchblick av mig igår också. pinsamt nog fångades denna ocharmiga händelse på film av emma den lurisen! caroline the surpuppa deluxe!

köpte en brun herrklocka för 99 kr på Jysk i vad som såg ut som stöldgodslådor. klart jysk är experter på klockor? älskar den sålänge den håller.

längtar förövrigt till helgen då glenn ska komma med en kär lite lövtunn dator till mig. helt sick. för snäll människa? caroline goes mac and coool! eller?

jag är rätt cool. mobbades av ett helt bord i restaurangen på jobb. de tyckte visst inte att min komiska sida är min starka sida. jag när jag kommer till bordet med en sjömansbiff:
- jaaa, själv har man biffat till sig lite..

jag skrattade mig igenom hela lunchen and lööved it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0