Karma! från en syrsa till en groda

först fick jag till det så att jag kunde följa med på tisdagsrundan för att hämta möss och syrsor. sjuka danser och sång i bilen med jonas på morgonkvisten är väl aldrig fel?
kom tillbaka, fick en äcklig syrsa krypandes under kläderna. käkade lunch.
sen fick jag till det så att jag fick följa med jesper och köpa växter.

spenderade typ en sjuk timme på vellingeblommor.
jag står bredvid en kvinna och letar efter fina klätterväxter. jesper kommer och frågar om jag hittar ngn fin.
jag: den här ser ut som en bläckfisk.
jesper: aa, men jag vill ha en som ser ut som en giraff också.
jag: men den här har lång hals.
så tog vi de två och gick.
behöver jag skriva att den kvinnan bara stirrade på oss. dör av kul!

vid mobilia såg jag en läskig snubbe som fixade med sin snus. då kom min snälla sida fram och efter mycket tjat fick jag jesper att köra till en affär så att jag kunde köpa en snusburk till vår kära fattiga jonas. om jonas blev glad? jojomen!

solen gör mig snäll och glad!

bombombom!

carro <3 emma

Kommentarer
Postat av: Emma

Emma <3 Carro

2011-03-22 @ 20:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0