Konsten att utmana sig själv!

igår var en galen dag. efter jobb gick jag till min syster. vår enda plan var att bada i havet någon gång under kvällen. det var min första tanke när hon sa i smset att hon ville göra ngt som var gratis. bådas respons var: "LÄTT att vi ska bada!". 

jag, syster, agge och philip cyklade vid 00snåret ner till västra hamnen och FYFAAAAAAAAN vad kallt det var! inte alls som i november vill jag lova (då jag och syster fick samma idé). det var 73 ggr värre, gjorde så fruktansvärt ont i hela kroppen att det var sjukt. jag fick panik uppe på land när jag inte kunde känna mina tår och knappt kunde stå på fötterna. såg framför mig hur mina fötter faktiskt dog där och kunde inte annat än yra runt och skratta i panik. tur att de andra sa till mig vad jag skulle göra.
sjukt kul dock! älskar utmaningar och galenskaper!
sen blev det mjukglass och oboy på donkan. älskar kombinationen.

nästa är i november. någon som är manad så säg till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0