listen to the pliiinky-ploonky-music

den där klockan jag köpte på jysk...jag älskar den!
sjukt snyggt med brun rem me thinks.
vet dock inte om jysk ska fortsätta sin klockförsäljning med tanke på att den gick sönder redan efter två dagar.
eller ja, inte sönder direkt men en del av remmen har flyttat någon annanstans.

hur glad blir man inte av dagens väder? någon som inte älskar att våren är på intåg?
jag gör!!!

roligaste saken hände idag kom jag på!
jonas satte inte på sitt bilbälte så vi fick höra på bilens plingande en stund. då säger han med en röst som hör hemma på ett avslappningsband eller när någon ska hypnotisera och få en människa att slappna av (läs det med en sådan långsam röst!):

"- listen to the pliiiinky-ploooonky-music."

dör av kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0