Open happiness!

idag har varit en riktigt busig dag!
jag tittade på big brother (som alltid?) och säger "jag ska vara med där". detta slutar med att J1 tar fram en plexiglaslåda och säger "jag har fixat ett glashus till dig där kan du sitta". fast varken J1 eller J2 trodde att jag skulle få plats i den. men tji fick dem, för det gick, haha!
sen tittade jag och J2 på herrskidor! J2 flippade ut totalt när norsken pussade till publiken och stannade på mållinjen. J2 på sin blekingska (ett ord?): han är ju bara sååå äcklig! kan inte någon kasta en sten i hans huvud?!".
sen var jag och J1 så uttråkade att J1 bestämde sig för att göra ett practical joke. jag kissade nästan på mig av skratt när han hällde en burk med grus ner i vår timmis skor och lutade dem så att framdelarna fylldes. jag önskar att jag fick se timmisens min när han stoppar ner fötterna och finner massa grus!
det blir inte roligare än man gör det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0