Sluta häng på Le Love, läs glada bloggar istället!

jag blir lite frustrerad. fick rådet att läsa en blogg "som skulle ha fina texter om kärlek". jag la till den i bloglovin, läste lite någongång och tänkte att det var fint skrivet. men sekunden jag nu insett vad hela den bloggen går ut på åker den ut med en spark! varför starta en blogg om olycklig kärlek? en blogg där alla människor som känner sig sårade och ensamma träffas och skickar in texter som får en att bara vilja sätta på kent och ta fram kniven? en blogg där alla tycker synd om sig själva och varandra och bara gräver sig längre och längre ner. varför inte istället starta en blogg där folk kan skicka in texter med en positiv syn på kärleken? nejnej. finns inte en enda text där som har någon som helst lycka nerskrivet. ingen glädje what so ever. här ska det snackas om hur man fastnat, inte kan gå vidare, inte vill gå vidare, hur han var den rätta, hur man aldrig kommer släppa taget osv osv osv. FEL! sluta sitta hemma och gråta, sluta häng på den bloggen som blivit någon slags träffpunkt där alla kan må dåligt tillsammans. ut och var glada istället och hitta ny kärlek. läs inte negativa, sorgliga bloggar. det vägrar iaf jag göra. alla som hänger på Le Love, stäng ner datorn och ut och gör ngt skoj istället!
istället för att sätta in en bild på en ensam flicka som vill hoppa från ett stup lägger jag in den här istället. såhär sockersyltig var jag i somras!

Kommentarer
Postat av: Sara

jättefin blogg! följa varandra med bloglovin?:)

2011-03-13 @ 01:05:02
URL: http://sarajonssonss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0