st lars nästa?

om man har tråkigt på sitt jobb får man se till att ha roligt. det blir fortfarande inte roligare än man gör det.
jag har seriöst de bästa kollegorna jag kunde haft på det här jobbet. de är lika störda och vi tre tillsammans skulle bli inlagda på st lars dirr om någon utomstående hade studerat oss. det går inte ens att förklara hur vi beter oss. det är inte särskilt normalt eller enligt "hur man borde bete sig på sin arbetsplats" är ett som är säkert. vi är riktigt lea mot varandra, kommentarerna om varandras utseende haglar och busen samt försöken att irritera varandra är oändliga. bara de sista minuterna vi var kvar idag satt jag och jonas bakom varsett paraply och lekte tittutleken som små barn med jesper som snart fyller 40. även om jag finner mitt arbete extremt drygt så skrattar jag mig sönder och samman varenda dag. det är verkligen ingenting jag bara tar för givet! tacksam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0