tacksamheten som ständigt bubblar i mig

jag skulle vilja uttrycka min tacksamhet. tacksamheten som ständigt bubblar i mig. tacksamheten att jag har människor i mitt liv som är helt underbara. en familj som alltid finns där. vänner som fanns kvar trots ett flera års glapp i vänskapen. vänner som finns kvar trots en hel världskarta imellan. vänner man kan skratta med. vänner man kan prata med på riktigt. vänner som stöttar i vått och torrt. vänner som gör en alldeles förjävla glad.  vänner som älskar en för den man är. vänner som tycker att 100% caroline är tillräckligt. vänner som verkligen förgyller mitt liv.
jag skulle vilja uttrycka min tacksamhet. tacksamheten som ständigt bubblar i mig.
men det finns inte ord.
ni vet vem ni är och jag älskar er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0