caroline goes SOC!

visste ni att det finns träningstrosor? det visste inte jag men fuck me sideways vad sköna de är! om de inte hade kostat 129 kr styck hade jag köpt upp lagret! eller nja, kanske inte. men köp ett par vettja!
köpte ju även träningsbyxor och sportbehå av samma märke vilket bara var en skillad slump jag märkte när jag kom hem.
men jag förstår inte det här med fukttransport. kändes ju mest som att all svetten samlades innanför kläderna. kissat-på-mig-känsla. men är antagligen bara jag som svettas onormalt mycket och som bara inte hajar grejen. men svett är nice. byxorna ser ut som skapade för en giraff på bilden!


för x antal år sedan när jag tränade fotboll tränade jag alltid i pösiga långbyxor. var så himla osäker på mig själv och ville inte visa mina ben. sen gick jag över till lösa shorts. nu tog jag på mig mina tajta träningsbyxor och gick ut till rullbanden där jag hade flera män bakom mig. hur naken känner man sig inte egentligen? ba *jag ställer mig här så du kan kolla in min rumpa, är det okej?*. det sköna är att jag inte bryr mig! gick till och med till bussen på värnhemstorget i träningskläderna.
men för de som är som jag var måste det vara lite jobbigt när alla kommer struttande i sina tajta outfits? det tyckte iaf jag på den tiden.

MEN skit i vad folk tycker! göm er inte utan be proud!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0