jordens undergång.

att alla fortsätter prata med mig om jordens undergång. jag kan inte hanteeera det så sluta! jag blir dirr en liten ånghäst. marcus började prata om jordens undergång som är planlagd till imorgon. (tack för framförhållningen! vill helst veta när och hur jag och alla andra ska dö ju!) så började vi komma in på 2012 som jag har riktig panik över. har t.om ångest över vem jag ska ägna min sista dag till. då sa marcus att jag skulle spendera den med honom såklart. jag tyckte vi skulle hoppa fallskärm den dagen och liksom få se det ur ett annat perspektiv. men då hävdade marcus att vi skulle överleva och hur skulle vi två starta om hela mänskligheten? jag tyckte att han skulle para sig med ett djur. om marcus själv fick välja djur skulle det vara en ren. så då vet vi det. marcus har en hemlig fetisch för renar.


Kommentarer
Postat av: E

Jag var en ren i mitt förra liv ;)

2011-05-20 @ 17:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0