sommaren planerad!

funderade på var alla killar med breda ryggar och stora beskyddande armar håller hus. så kom jag på i vilket hus! jo, i big brotherhuset. martin kan ju ta och flytta hem till mig? om inte philip ljuger om att han känner martin så vet jag ju vem som ska bjudas på fest. sen vet jag ju också vad jag och sara ska göra i sommar!

c: martin kooooom till mig?
s: alltså han är SÅ het nu när han är brun och med sitt vita smile!!!
c: jaaaaaa!
s: och ögonen när han tittar på sara
c: och hur han hela tiden myser med henne, tar henne på armen och sånt.
ska hänga på badet i hörby heeeela sommaren :P
s: HAHA, asså vi MÅSTE göra det!
c: AA! har jag redan planerat! t.om funderat över vilken dag i veckan det är störst chans att han jobbar. kom fram till att en måndag borde vara ett säkert kort..
sen är kruxet när killen har semester...
s: HAHAHA, du får tälta där!

Kommentarer
Postat av: tini

hallååååååeh, jag vill också ha ! ! ;)

förresten så kan du få se inspelningarna nästa gång jag kommer hem :P har de på min dator i svea rike :)

2011-05-03 @ 00:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0