this is it.

senaste händelser-raden är blank. klagomål ramlar in och säger att jag inte skrivit blogg på länge. det är mycket sant och jag skriver väl enbart detta för att säga att jag lever. för det gör jag. dock har jag inte tillräckligt med ro i min kropp för att få ner något på tangenterna. loggar in, tittar på det tomma inlägget och loggar ut.

känns som "logga ut" är något jag gjort den senaste tiden. hör inte av mig till människor jag borde och vill höra av mig till. förlåt. gör inte saker jag tänkte och sagt att jag ska göra. gör saker jag sagt att jag inte ska göra. ungefär så. tänker på allt och inget 24/7, tänker tänker tänker. vem jag är, vem jag vill vara, var jag är, var jag vill vara, vad jag gör, vad jag borde göra, vad jag inte borde, vad jag kan göra, vad jag inte kan göra, vad andra gör, varför inte andra gör, hur andra gör, varför, vad jag vill, vad jag inte vill, vart jag är på väg, hur jag ska våga, vad jag ska våga, hur jag ska lyckas. hur, när, var, varför? samtidigt som jag vill skita ut en idé som skjuter ut mig i världen.
ett styck stressat inre som inte riktigt samarbetar med vartannnat kan man säga. men nu ska vi inte tro att jag är värsta nergrävd. för nejnejnej. den senaste tiden har jag gjort en himla massa skoj som jag egentligen tänkt dela med mig av här. har ju inte bara loggat ut. har ju loggat in också. människor jag på något ofattbart sett lät mig glida ifrån har jag glidit tillbaka till. till exempel har jag haft några riktigt fina dejter med sara. tackar henne för att hon finns.
men som sagt. jag lever och frodas! och ska återkomma med något riktigt roligt så snart jag kan fånga in det där lugnet och sluta stressa över livet.
sålänge ska ni få en bild som kan vara något av det finaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0